tisdag

sådär, hejvejs. kan ta en kort uppdatering om helgen.
fredagen bestod av tv-tittande . . .  lördagen bestod av praktik på gästis och jag tog mig
därifrån hem ganska tidigt för att ladda upp inför kvällen.
50-års fest & 19-års fest.
Efter god mat, drinkar och presenter begav jag mig till emelie  . .
alkoholen gjorde sitt och det blev statt, som dock var ganska segt enligt mig och det slutade
med ett glas vatten och godnatt i säng :)
söndagen bestod av sängaliggande och tv. jag hatar baksmällan ...

ny vecka och tillbaka i skolan. men snart är det ju lov :)  hiihh.
och solen har tittat fram. underbart . .

måste ta tag och börja söka nu .  om ja orkar?
jaja, vi får se. .

stundent 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback