Födelsedag!

wiii :] idag är det min dag, idag blir jag 19 år, ifos känns det ganska värdelöst men ändå.
det är alltid kul att fylla år. Och jag har haft en toppen dag.
Första gången jag firar min födelsedag uppe i Norrland. :) och jag kan verkligen inte klaga.
Jag har världens bästa vänner som kom med tårta på sängen .. hiiih Daim mandeltårta
daimtårta som frukost är muuums :) 
Jag fick även ett fotoalbum med många underbara bilder. Denna present var väldigt uppskattad
och ett perfekt minne :)

Fick även "riktig" frukost serverad i matsalen. Sssåå snällllt..

Dagen har vart hur mysig som helst och vi passade på att fika lite extra med en sådan


Och så har det snöat på min födelsedag....  wwiii det var längesen...

Har fått massa söta sms också. TACK! <3

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback