Spinning utbildning


Idag har vi vart iväg på Spinning utbildning ..
och jag cyklade på en så här

Vi startade lite smått med teori och sedan var det dags för första spinningpasset. jiisses.
Vår klass är verkligen peppande och instruktören lika såå.  grymt bra pass!
Efter lunch fortsatte vi med teori och efter det körde vi pass nr2.
Första passet var jobbigt, men andra finner jag inga ord för. Alla skrek peppade och körde gärnet.
underbar dag med klassen och nästan den jobbigaste :)

Just nu är jag rätt seg i kroppen och kan knappt hålla ögonen öppna. . .

Jag trivs så underbart här uppe.. Saknar dock många där hemma...
Anders <3  Sussie Mamma Pappa speciellt ... kärlek till er. 

 Gainomax is the shit!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

hej! visste inte att du hade börjat blogga igen, mer mer mer! är ju nyfiken på hur du har det där uppe i norrlandet ;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback