5 aug

Hej & Hallå!

Har precis kommit ur sängen och ätit lite frulle. .  Såklart sitter jag här med en kaffe kopp :)
Väntar in tiden på att få åka och träna.. ska bli skönt med lite styrketräning.
Sen blir det en varm dusch och dra iväg till jobbet. Där väntar Maria & en super god quinoa sallad.


Tiden går och det börjar närma sig mot flytt... Det börjar kännas i magen och jag är nog inte riktigt  redo än.
Jag har ju inte ens hunnit tröttna på Karlskoga än :S 
Men när jag kommer upp till den underbara fina och stora lägenheten och fina Umeå så ska det nog gå över
ganska snabbt ;)
NI MÅSTE KOMMA OCH HÄLSA PÅ MIG!
Har ni tur kanske ni till och med kan få en massage ;)

Ska bli kul att komma iordning där uppe och jag ska försöka komma igång med att massera igen..
Blir spännande att prova på instruktörsjobbet i ume också. Tror ni det är ngn skillnad? Förutom att jag får en super löneförhöjning ;D  hiih .. kommer fortsätta med Body Pumpen och kommer nog även köra spinning :)

Kommer dock sakna mitt jobb här i Kga. JAG ÄLSKART!  Har haft en kanon sommar på jobbet. .

Hmm.. ja det blir ett spännande liv i 6 månader framåt. Ska även åka och hälsa på, på min gamla skola i vindeln. Se vilka som är de nya hälsocoaherna ;D 

Dags att byta till träningskläder och ge gärnet på gymmet! <3 underbart.

Puss
/Sofia Olsson Häslocoach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback