11 juli

Hallå där

Upptäckte just att det var år och dar sedan jag uppdaterade mig blogg.  :S
Har varken haft tid eller ork. Har faktiskt blivit duktig så jag uppdaterar nu min bilddagbok nästan varje dag ;)
Kika gärna in den (minusgrad) .

Förövrigt så kan jag väl säga att det har hänt en hel del sen jag skrev här sist.
Jag har tagit min examen och är färdigutbildad hälsocoach. :D
Så behöver ni hjälp är det bara att hojta till! :D jag kan det mesta ;)  hiih

Jag har flyttat hem till kga över sommaren men flyttar till Ume i aug.
Lägenheten är fixad och klar, jag kommer flytta ihop med världens bästa från happaranda.
Jag längtar och det ska bli helt otroligt! kom och hälsa på mig!!

Här i kga jobbar jag förfullt hela sommaren och tränar förståss! :D
Ett liv utan träning och jag skulle aldrig överleva ;)
Jobbet är jag SUPER nöjd med och skulle inte tänka mig ngt annat just nu.

På lördag kommer min bror och hans tjej från Lule och hälsar på.
Två i familjen går och blir norrlänningar. de ni ;)
dock är det 30 mil mellan Lule & Ume. Menmen.. där uppe är det ingen sträcka alls ;D

Hmm. jaja. Ska dricka upp mitt kaffe nu..  hoppas väl på att jag kan uppdatera lite oftare än vad jag brukar ;)

Ha det super!


/ Sofia Olsson Hälsocoach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback